قوانین خرید از گلفیلد

شرایط و قوانین استفاده از سرویس خرید اینترنتی گل (سایت گلفیلد)

دوستدار طبیعت و زیبایی، لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سایت گلفیلد به دقت ملاحظه و مطالعه بفرمایید. ورود کاربران به وب سایت گلفیلد درهنگام ثبت سفارش خود، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین وهمچنین نحوه استفاده از سرویس و خدمات ارسال آنلاین گل از طریق وب سایت گلفیلد است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز درهر زمان به منزله پذیرفتن تمام و کمال کلیه شرایط و قوانین گلفیلد از سوی شما عزیزان می‌باشد. همچنین لازم به ذکر است که شرایط و قوانین ذکر شده، جایگزین تمام توافق‌های قبلی محسوب می‌گردد.

قوانین عمومی

کاربر گرامی، کلیه فرآیندهای وب سایت گل فروشی آنلاین گلفیلد منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متعاقباً مشتریان محترم نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با آن می‌باشند. در صورتی که در قوانین درج شده، روال و سرویس‌های گلفیلد تغییراتی در آینده ایجاد گردد، درهمین صفحه انتشار و به روزرسانی خواهد شد. لذا شما توافق می‌کنید که استفاده از سایت گلفیلد به معنی پذیرش هرگونه تغییرات خواهد بود.

انتخاب از وب سایت گلفیلد

شما می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را از نمونه‌های داخل وب سایت انتخاب کرده، روز و ساعت تحویل را مشخص و سپس ثبت سفارش کنید. چنانچه هیچ یک از محصولات سایت گلفیلد به آدرس golfield.ir مطابق سلیقه شما نبود، با ما تماس بگیرید و بگویید چه چیزی در نظر دارید یا عکسی از ایده‌ای که دارید برای ما ارسال کنید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا خواسته شما را برآورده کنیم.

لطفا توجه داشته باشید که ممکن است به خاطر شرایط فصلی، تحویل روز برخی از گل‌ها، باکس و سایز تزئینات با تصاویری که در وب سایت وجود دارند کمی اختلاف رنگ داشته باشند و یا ممکن است باکس، سبد، جام، جار و… دیگری جایگزین شود. لطفا در هنگام سفارش به توضیحات ارائه شده توجه فرمایید. (گل‌های طبیعی هیچ موقع شبیه هم نخواهند بود و از آنجایی که تزئینات کار دست می‌باشد دقیقا کپی نمی‌شود و حدود ۸۰ درصد مشابه خواهد بود!)

گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی طبیعی ممکن است دقیقاً مطابق با عکس ارائه‌شده نباشند و تقریباً ۸۰ درصد شباهت داشته باشند. هیچگاه دو گیاه طبیعی کاملاً مشابه یکدیگر نخواهند بود. همواره تلاش ما بر این است که بهترین گیاه ممکن را برای شما انتخاب کنیم.

چگونگی تحویل سفارش شما

تحویل سفارش شما توسط پیک انجام خواهد شد. گلفروشی گلفیلد تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا سفارش شما را مطابق تنظیماتی که انجام داده‌اید، به آدرس مورد نظرتان و به موقع ارسال نماید.

برای این منظور، همکار ما قبل از ارسال سفارش و جهت هماهنگی، با گیرنده تماس خواهد گرفت، در این صورت چنانچه سفارش شما حالت سورپرایز داشته باشد از گفتن نام و محل فرستنده خودداری خواهد شد.

درصورت عدم پاسخگویی شماره سفارش دهنده، با شماره گیرنده تماس گرفته خواهد شد و در صورت عدم پاسخگویی هیچ یک از شماره ها، سفارش به انبار گلفیلد مرجوع شده و در صورت درخواست سفارش دهنده برای ارسال مجدد ابتدا هزینه ی ارسال دریافت و پس از آن ارسال انجام خواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که مسئولیت درج آدرس صحیح گیرنده، شخص سفارش دهنده می‌باشد. چنانچه آدرس اشتباه باشد یا هیچ یک از شرایط تحویل مهیا نباشد، برای ارسال دوباره، از طرف گلفیلد با شما تماس گرفته خواهد شد. در این حالت هزینه ارسال دوباره و همچنین مسئولیت افت احتمالی کیفیت گل به عهده سفارش دهنده خواهد بود.

ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تاییدیه‌ای از اینکه سفارش مربوطه تحویل داده شده است برای شما فراهم کنیم ولی بهترین روش این است که در صورت امکان و از قبل، خودتان نیز با گیرنده تماس گرفته و بفرمایید که با شخص تحویل دهنده همکاری لازم را انجام دهند.

ساعت‌های ثبت و تحویل سفارش

شما می‌توانید در هر زمان از شبانه‌روز، از طریق وب سایت گلفیلد خرید خود را انجام دهید.

ارسال سفارش شما در بازه زمانی ۹ صبح تا ۶ عصر به وقت ایران، مطابق تنظیماتی که انجام داده‌اید خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید، گرچه می‌توانید ساعت دقیق تحویل سفارش خود را انتخاب کنید ولی این به مفهوم گارانتی شدن آن توسط گلفیلد نیست، دلیل آن هم این است که ترافیک در شهرهای بزرگی مانند تهران، اجتناب‌ناپذیر و در برخی موارد حتی غیر قابل پیش‌بینی است. بنابراین تاخیر تا ۲ الی ۳ ساعت  را در زمان‌بندی خود در نظر داشته باشید.

چنانچه رسیدن سفارش به آدرس مورد نظر و در رأس ساعتی مشخص برایتان مهم است (مانند مراسم ختم و عروسی)، برای ثبت سفارش حتما زودتر اقدام فرمایید.

پیشنهاد ما این است که برای روزهای خاص مانند اعیاد، روز مادر، روز پدر، ولنتاین و… از یک هفته قبل ثبت سفارش کنید و تاخیر تا ۲ ساعت را در نظر داشته باشید.

همچنین بهتر است برای سفارشات بزرگ مانند تاج گل به جهت مراسم عروسی یا ختم، از قبل فرد مشخصی را برای تحویل گرفتن آن به گلفیلد معرفی نمایید.

لطفا توجه داشته باشید که تزئین گل (دسته گل، باکس گل، سبد گل، تاج گل و…) هنر دست می‌باشد و اینکه محصول سفارش داده شده با تصویر درج شده در سایت متفاوت باشد امری عادی است. ما نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا سفارش شما همانند تصویری که انتخاب کرده‌اید، باشد.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

گلفیلد متعهد است تا از اطلاعات شخصی شما که در وب سایت وارد می‌کنید، محافظت کند و آن را در اختیار هیچ شخص حقیقی و حقوقی قرار ندهد.

گلفیلد هیچگاه اطلاعات حساب بانکی شما را درخواست نمی‌کند، تراکنش‌های بانکی تنها توسط بانک خود شما انجام خواهد شد.

گلفیلد متعهد است تا سفارش شما را در تاریخ مورد نظر و با کیفیت مناسب به دست عزیزان شما برساند.

گلفیلد متعهد است تا نسبت به پاسخگویی مناسب و به موقع به تماس‌های مشتریان خود جهت انواع سفارشات و یا شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسئولیت‌پذیر باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

سایت گلفیلد همواره در تحویل و ارسال سفارشات، نهایت دقت و تلاش را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سایت گلفیلد محفوظ است و یا مشتری می‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گلفیلد، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای سایت گلفیلد محفوظ است. سایت گلفیلد در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گلفیلد می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

پیشنهاد می‌شود مشتریان عزیز قبل از ثبت سفارش، از مدل انتخابی و مناسب بودن آن مطمئن گردند چرا که پس از ارسال سفارش، امکان عودت کالا وجود ندارد.

مرجوعی سفارش

لطفا در هنگام دریافت سفارش خود، بررسی‌های لازم را انجام داده تا در صورت هرگونه مغایرتی بین محصول سفارش داده شده و محصولات دریافتی هماهنگی‌های لازم با تیم پشتیبانی گلفیلد انجام شده و در صورت لزوم محصول توسط مأمور ارسال عودت داده شود. پس از دریافت سفارش از مامور ارسال هیچگونه مسئولیتی درخصوص مرجوعی کالا بر عهده ی گلفروشی گلفیلد نمیباشد.

تغییرات قوانین و مقررات

گلفیلد حق تغییر و به‌روزرسانی این قوانین و مقررات را در هر زمان برای خود محفوظ می‌دارد. استفاده مستمر شما از وب سایت پس از اعمال هر گونه تغییر، به معنای پذیرش تغییرات است.

حقوق مالکیت معنوی

کلیه محتوای سایت گلفیلد شامل متن، عکس، گرافیک و … متعلق به گلفیلد بوده و هر گونه استفاده از آن‌ها بدون کسب اجازه کتبی، پیگرد قانونی خواهد داشت.